- Back to Home »
- 50 twarzy , 50 twarzy graya , 50 twarzy graya muzyka , 50 twarzy greya , 50 twarzy greya piosenki , muzyka z 50 twarzy greya , pięćdziesiąt twarzy greya , piosenki z 50 twarzy greya »
- Piosenki z 50 twarzy Greya | Muzyka z książki!
Posted by : Pięćdziesiąt twarzy
sobota, 13 kwietnia 2013
Przedstawiamy Wam listę utworów, które pojawiły się w 50 twarzach, wraz z numerem strony, na której się pojawia ta informacja. Miłego słuchania!
1. Delibes - Flower Duet z
opery Lakme, s.101,
2. King of Leon - Sex on fire, s.102,
3. Koncert na obój A. Marcellego - transkrypcja Bacha- concerto in D Minor BWV 974 : adagio, , s.151,
4. Amy Studt - Misfit s.156,
5. Bruce Springsteen - Good vibrations lub I'm on fire s.184
6. Snow Patrol, s.227,
7. Villa Lobos, aria z Bachianas brasileiras, s.377,
8. Frank Sinatra - Witchcraft, s.397,
9. Traviata - Opera Verdiego s.528,
10. Britney Spears - Toxic, s.529,
11. Damien Rice - saddes song ever writte, s.529,
12. Kanon Pacheleba, s. 565,
13. Thomas Tallis - Spem in Alium, s.582,
14. Chopin, Opus 28, preludium nr. 4, tonacja e-moll, s.585.
Playlisty z utworami z 50 twarzy Greya można też znaleźć na stronie autorki. Polecam!
Jak wiadomo autorka E.L. James pisząc tę bestsellerowej trylogii bardzo mocno inspirowała się muzyką. Była ona dla niej na tyle istotna w 50 twarzach Greya, że wszystkie utwory wymienione jako tło w książce, zebrano i wydano na jednej płycie, która nosi tytuł Fifty Shades Of Grey The Classical Album.
Jak wiadomo autorka E.L. James pisząc tę bestsellerowej trylogii bardzo mocno inspirowała się muzyką. Była ona dla niej na tyle istotna w 50 twarzach Greya, że wszystkie utwory wymienione jako tło w książce, zebrano i wydano na jednej płycie, która nosi tytuł Fifty Shades Of Grey The Classical Album.
Lista utworów
- Lakmé (Act I): Flower Duet (Mady Mesplé, Danielle Millet)
- Bach: Adagio from Concerto #3 BWV 974 (Alexandre Tharaud)
- Villa-Lobos: Bachianas Brasileiras #5 – Cantilena (Barbara Hendricks)
- Verdi: La Traviata Prelude (Riccardo Muti / Philharmonia Orchestra)
- Pachelbel: Canon in D (Sir Neville Marriner/ Academy of St. Martin-in-the-Fields)
- Tallis: Spem in Alium (The Tallis Scholars directed by Peter Phillips)
- Chopin: Prelude #4 in E minor, Largo (Samson François)
- Rachmaninoff: Piano Concerto #2 – Adagio Sostenuto (Cecile Ousset, Sir Simon Rattle / CBSO)
- Vaughan Williams: Fantasia on a Theme by Thomas Tallis (Sir Adrian Boult / LPO)
- Canteloube: Chants d’auvergne, Bailero (Arleen Auger)
- Chopin: Nocturne #1 in B-flat minor (Samson François)
- Faure: Requiem – In Paradisum (Choir of King’s College, Cambridge / Stephen Cleobury)
- Bach: Goldberg Variation – Aria (Maria Tipo)
- Debussy: La Fille Aux Cheveux de Lin (Moura Lympany)
- Bach: Jesu Joy of Man’s Desiring (Alexis Weissenberg)
Czytając książkę, zastanawiałam się, jak brzmią te utwory, i szczerze mówiąc, mogłam nie wiedzieć. Zupełnie, ale to zupełnie nie pasuje mi ten styl muzyki do książki. Jeśli chodzi o smutny utwór, jak gra Christian pierwszej nocy, mogłabym zaproponować "Ludwiga van Beethovena - Moonlight Sonata". Byle w filmie pojawiły się inne kawałki... Podczas czytania miałam własną playlistę. Nie wiem, czym kierowała się autorka.
OdpowiedzUsuń