Posted by : Pięćdziesiąt twarzy piątek, 7 czerwca 2013

Zostawiam swój podpis na wykropkowanej linii obu kopii i oddaje mu jedną. Składając drugą, wkładam ją do mojej torebki. Biorę olbrzymi haust wina. Mówię odważniej niż się czuje.
- Czy to znaczy, że będziesz się dzisiaj ze mną kochał, Christian? - Jasna cholera. Czy ja właśnie to powiedziałam? Jego usta otwierają się lekko, ale szybko się otrząsa.
- Nie, Anastasio. Po pierwsze, ja się nie kocham… Ja się pieprzę… ostro. Po drugie, jest wiele więcej papierkowej roboty, a po trzecie, jeszcze nie wiesz w co się pakujesz. Nadal możesz uciec z krzykiem...



{ 2 komentarze... read them below or Comment }

Popularny post

Obsługiwane przez usługę Blogger.

O blogu

Blog o "50 twarzach Greya". Jeśli masz uwagi, skontaktuj się ze mną przez facebook.

- Copyright © 50 twarzy Greya | Fragmenty | Cytaty -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -